2010. szeptember 19., vasárnap

Szeptemberi Veranda magazin



A Veranda magazin felkérésére fotózhattam két házat a Balaton-felvidéken. Az első egy présház a tapolcai medencében az egyik hegyoldalban. Eléggé eldugott helyen van, ennek következménye, hogy nem sok zavaró tényező van ha mondjuk madárcsicsergést szeretnénk hallgatni zavartalanul. A háziak elmondása szerint csak néha búg fel pl. rotációs kapagép :-)). Minden esetre amíg én ott voltam pár órácskát, csak a természet hangjait és a csodás kilátást élvezhettem.














Egy másik házat pedig Salföldön fotózhattam, ez a kis gyöngyszem a november-decemberi Veranda magazinban lesz benne, mutatok pár kép-párt. A házról csak annyit, hogy bármikor odaköltöznék, nem kellene kétszer kérni rá... A tulajdonos-házaspár végtelen kedves volt, igaz lelkesedéssel beszéltek otthonukról, ami úgy érzem az utolsó szóig helytálló volt. (bővebben megjelenéskor)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése