2010. szeptember 17., péntek

Egy kicsit Különleges esküvő...

..mitől is különleges? No, mindjárt elmondom, pillanat...

...idén visszatérő helyszínem a Káli Art Inn több szempontból is. Egyszer, hogy fotózhattam weblapjukhoz, másodszor pár ott tartandó esküvőt is lehetőségem volt megörökíteni.
Szeretem a helyet mert különleges hangulata van minden tekintetben. Ez járul hozzá, hogy az ott tartandó esküvőknek is sajátos légköre alakul ki. Mindenre a minőség, elegancia és mindezekkel együtt a háziasság nyomja rá bélyegét a szó legpozitívabb értelmében. Érdekes megtapasztalni ezt, higgye el kedves olvasó. De ne kalandozzunk el az esküvőtől.

Nagyon kedves, szimpatikus, jókedvű párt ismerhettem meg aznap. Nem akartak világraszóló lagzit, de szerintem mégis az lett, de másképp.
Nem sokan voltunk, pontosan a Pár, a két Tanú (akik mint megtudtam, talán elárulhatom a Káli Art Inn tulajdonosai) és a tanúk gyermekei. Jahh és az Anyakönyv vezető, mert kihelyezett polgári szertartás volt, olyan rövid, amennyire csak lehetséges :-) .
Hamar teszek be pár képet, mégis fotós blog ez... :


Ilyen például egy esküvői terítés a KáliArtInnben...




csodaszép kis gyűrűik voltak...


a kis csapat... azt szerettem, hogy érezni lehetett a szeretetet és a jókedvet minden tekintetben...



a Vőlegény kedvenc pezsgőjével koccinthattak a Nagy napon...


...és a tanúk gyermeke készítette a tortát (cukrásznak tanul úgy emlékszem), megjegyzem a lányok (a tanúk gyermekei) olyan oda adóan segédkeztek a terítésben és díszítésben amilyent ritkán látni. Talán ez érződött minden kis részleten...


A szertartás után elmentünk a parkba pár képet készíteni...







Eztán jött a vacsi, közben el is eredt az eső, ahogy sok idei esküvőn...


Fenti étel biztos nagyon nagyon finom volt, invitáltak is jószívvel, de sajnos dolgom volt még, az egyik apartmant le kellet még fotózzam, és talán nem is akartam ebbe a meghitt baráti körbe zavarkolódni...


Nagyon Sok Boldogságot kívánok!

M

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése