2011. április 4., hétfő

Mónika és Gábor jegyes fotózása…

 

Az idei első jegyes fotózást Dégen készítettem.

Mindhárman vártuk már a fotózást csak az időjárás viccelődött velünk, ám végül egész jó időben telt a délután.

Részemről nagyon élveztem a fotózást és úgy tűnt Mónika és Gábor is jól érezte magát. Szeretem ezt a helyszínt a változatossága miatt, bár még csak egyszer készítettem itt képeket tavaly (Andi és Robi)

Készítettem egy kis slide showt a képekből, ha van kedved nézd meg, pár perc az egész:

Mónika és Gábor, Slide e_session

Az esküvői “beállított“ képeket az esküvő előtti vagy utáni napokban készítjük majd időjárástól függően.

A fejemben van már valami ezzel kapcsolatban de nem szeretném még leírni mert nem biztos, hogy összejön, kell még szervezni pár dolgot. Ha sikerül úgyis lesz róla blog bejegyzés Mosolygó arc.

Mutatok még pár képet a jegyes fotókból:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése