2011. január 11., kedd

Babafotózás - Máté

Tavasszal fotóztam már Mátét, de akkor még nem látszott így a képeken..., hogy érthető legyen:
akkor még az Édesanyja pocakjában volt.  :-) Így Máté már volt esküvői fotózáson is mint szereplő!

Eltelt szépen pár hónap és csöngött a telefonom, Eszter keresett, hogy szeretnének pár képet a családról de persze leginkább Mátéról, mert meglepnék szüleiket néhány szép képpel az unokáról...

Egyeztettünk és meglátogattam Őket egyik hétvégén. Készítettünk kinti és benti képeket is, őszies hangulatban, mert ez, azt nem is mondtam akkor volt. A meglepi pedig a Karácsonyfa alá került album formájában. (ezért is nem írtam erről, nehogy a családból valaki véletlen rábukkanjon a neten idő elött..)





A benti fotózás elég sokáig tartott, de Máté baba nagyon jól bírta, végig aranyos és jókedvű volt, csak mikor éhes lett "szólt pár szót" :-))











Használtunk több féle hátteret, kelléket és rucikat, sőt csupaszkodtunk is :-)






Remélem örömet okoztunk a családban, mert az egésznek ez lett volna a célja, és ezért én is és Eszterék is tudom, hogy izgultak...

M

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése