2010. június 20., vasárnap

Klaudia és Milán Esküvője

...szerintem eléggé izgultak a fotózás miatt, mi lesz, hogy lesz... Persze próbáltam megnyugtatni Őket, elmondani miképp is szokott zajlani a fotózás, és, hogy biztos a végén még élvezni is fogják.
Nyilván könnyű ezt mondani...tudtam én is...

El is jött az idő, szerettem, hogy mindent alaposan megszerveztek, és tartották is az időpontokat, nem kellett farigcsálni a fotózásra szánt időből.
Ez azért fontos, mert az idő nem csak a képek elkészítéséhez szükséges, hanem, hogy a pár feloldódjon, és természetesen tudjanak a kamera előtt mozogni.
Pár kép a fotózásról és a templomból, Balatonalmádiban ez a kedvenc templomom, jól fotózható minden szempontból szerintem.


















A legjobban az esett, mikor vacsora után elköszöntem a pártól, és Milán azt mondta, hogy köszönik szépen a munkámat és nem is gondolták, hogy ennyire fel tudom Őket oldani a fotózáson...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése