2010. január 2., szombat

Semmiből Valami...

Vidéken voltam pár napot, elég rossz idő volt sajnos végig, esett, fújt, borongott.
Egyik este, mikor épp nem esett elmentem sétálni. Nem jutottam sokáig, mert megláttam egy jelenetet ami felcsigázta a fantáziám. Megálltam, elnéztem, és elgondoltam miképp lehetne ebből Képet kihozni, lehetőleg érdekes képet.
Hamar kialakult bennem mit és hogyan fogok csinálni, hogy a fejemben elképzelt kép létrejöjjön.

Gyorsan visszaszaladtam a házhoz a fotós felszerelésért, és pár perc múlva ott álltam megint a helyszínemen!
Megmutatom mit készítettem a semmiből, mivel csak egy régi fa kapucska (a tik ól kapuja) és ellen pontként egy távoli fa ragadta meg a képzeletemet. Fűszerként pedig a mozgó felhőket használtam és a kék órát némi elemlámpa rásegítéssel...

Ime:


Háromféle verziót készítettem végül a felvételből, különféle hangulatúakat és szín összetételűt. Az első az eredeti verzió.
A készítés gondolom érdekelheti a kedves látogatót, úgyhogy röviden leírom a technikai adatokat:
Olympus E3 gépváz + Zuiko 11-22 F/2,8-3,5 + Cokin ND8 + GND 4 soft
A gép állványon (Manfrotto 055prob + manfrotto gömbfej, valami erősebb fajta, nem jut eszembe a száma) 11 mm (ekv.22 mm ) a látószög, két kép készült. Az egyiknél a kapura az élesség és a 60 sec. idő mellett zseblámpával ( Led Lenser X21) megvilágítottam az előteret.
A másiknál a fán a fókusz és azt világítottam be.
Utómunka PS-ban, a két képet egybegyúrtam és tetszés szerint elláttam hangulatfokozó szín és látvány effektekkel.
Remélem tetszik pár látogatónak...
M

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése