2009. december 7., hétfő

Erika és Balázs története...

Februárban részt vettem Veszprémben az esküvő kiállításon. Első ízben voltam jelen kiállítóként ilyen eseményen, pozítív élményekkel zártam a kettő fárasztó napot.
A standot gondosan terveztem meg, amiben feleségem is segített, és mindkettő napon Ő is ott volt velem.. Bőven tettünk ki képeket, albumokat, slide show ment nagy monitoron folyamatosan.

Ennek meg is lett az eredménye, mert sokan időztek nálunk, érdeklődéssel és elismeréssel lapozgatták az albumokat, nézték a falon a képeket. Persze ez nagyon jó érzés volt nekem.


Erika és Balázs is megállt nálunk, beszélgettünk, látszott, hogy felkészültek és komolyan veszik a dolgot, mert olyanokat kérdeztek amit mások nem, még az is megfordult a fejemben, hogy fotósok...

A kiállítás után pár nappal jelentkeztek, hogy beszéljünk konkrétabban, mit szeretnének, ez mennyibe kerül, mit tudok ajánlani, mert szeretnék, ha én fotóznám az esküvőjüket.


Nagyon örültem, mert szimpatikusak voltak és kedvesek...


Eljött az esküvő napja pár hónap múlva, ám elöttte elmentünk esküvő elötti fotózásra, hogy kicsit megismerkedjünk, ne az esküvő napján kerüljenek előszőr a fotózás ismeretlen szituációjába.








Az esküvőn persze már rutinosnan mozogtak a kamera elött, és voltak segítőink is családtagok jóvoltából...

pár kép az esküvői beállított képekből:






















































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése