2009. szeptember 17., csütörtök

Vivien és Krisztián

Kicsi elmaradásban vagyok a bloggal... illetve nagy..

Nagyon elfoglalt voltam és vagyok mostanában, ezért nem maradt idő erre is, de most törleszteni próbálok a következő napokban, igen röviden egy-egy esküvőről vagy más fotózásról.
Kezdem is rögtön egyik nyári esküvővel...

Vivien a neten talált rám, aztán kiderült, hogy Ő ismer is engem látásból. Kicsi ez a város (Balatonfüred). Hamar kiderült beszélgetés közben, hogy fotózik hobbyból, egyre többet. Tetszett neki a stílus ahogy fényképezek és a honlap megjelenése-zenei alá festése is hozzátett a választásához. Ezt jó volt hallani...

A fotózáskor sajnos Krisztián nem érezte jól magát, nem a fotózás miatt, hanem mert beteg lett.
Jól tartotta magát, becsületére váljon, de a vacsora közben haza kellett mennie olyan rosszul lett...megtalálta valami vírus valószínű.

A fotók azért jók lettek szerintem, jó fényünk volt, szép időnk...
pár kép a beállított fotózásról:






































































1 megjegyzés: